Agenda Januari

Organisator: Loge Den Haag van de Theosofische Vereniging in Nederland
Spreker: Frank Tuinstra

Tarot plank

Over de spreker: Frank Tuinstra bestudeert al jarenlang de westerse mysterietraditie. Hij geeft regelmatig lezingen over de relatie tussen deze mysteriën en het alledaagse leven. Symboliek en folklore binnen de westerse cultuur krijgen daarmee een nieuw, verhelderend perspectief.

Vrijwel iedereen heeft wel eens van de Tarot gehoord. Velen trekken wel eens een kaartje. De oorsprong van het Tarotsysteem ligt echter niet in het spel- of orakelelement. Primair is de Tarot gemaakt als leesplankje voor het Magische Alfabet, een stappenplan en totaalsysteem om tot zelfinzicht te komen.

Tijdens deze lezing gaan we beleven hoe de Tarot werkt en hoe je de Tarot kunt inzetten voor de zoektocht naar je diepste Innerlijke Bron.

Door het herkennen van de bouwstenen (de “Magische Letters”) van je bewustzijn en het leggen van onvermoede verbanden kun je gaan werken aan je eigen verhaal in de Kosmische Orde.